Biografija- Jon Lotrean

Kako je sve pocelo ?

 

70-tih  godina po prvi put sam upoznao moc sugestije i bioenergije i od tog trenutka mi to vise nije dalo mira, poceo sam kupovati prve knjige iz ove oblasti .

 

Kupovinom prve REIKI knjige pocinjem se ozbilnije  baviti ovom temom.  Ubrzo obavljam  prvi kurs  u kom  sam imao inicijaciju , zatim drugi stepen gde sam ucio sve simbole .

Nakon kratkog vremena polozim i majstorski stepen, a  zatim sam otvorio skolu za obuku bioterapeuta  gde pocinjem odrzavati reiki kurseve svih stepena.

 

Nakon toga, pre vise od dve decenije uclanio sam se u udruzenju  Svajcarskih isceljitelja  gde sam upoznao moc hipnoze i ubrzo postao pristalica hipnoze. Na kursu hipnoze imao sam srece upoznati penzionisanog katolickog svestenika koji se bavio hipnozom i bio je asistent docenta  hipnoze od koga sam ucio prepoznati i uspostaviti kontakt sa skrivenim energijama . 

Ova praktika se nigde na kursevima hipnoze ne uci!

 

To mi je pomoglo, da dok je pacijent u meditativnom stanju da govorim kroz usta pacijenta sa tim energijama da ih pitam koliko su dugo tu, od koga su poslate, zasto su poslate sta su trebale uraditi i sta su vec uradile  i specijalnom metodom da ih primoram da napuste zaposednuto telo u kom su zivele bez obzira o kakvoj se magiji radi.

Zatim da ih pitam, na koji nacin su dospela u telo pacijenta, bilo da su lutajuci duhovi, duhovi umrlih koji iz bilo kog razloga nisu napustili zemlju ili su pali andjeli ili demoni , duhovi vode , zemlje vazduha ili vatre.

 

Dakle ja sam jedan od retkih na ovim prostorima koji  radi egzorcizam pomocu hipnoze i koji je disciplinovan i prilazi poslu i pacijentima sa velikim postovanjem.

 

Palm-terapy tehniku koju mali broju ljudi poznaju i koristim je u kombinaciju sa hipnozom kod svih vrsta fobija u cilju da impuls straha koji dolazi iz glave a oseca se u vegetativnom delu tela, bude potpuno blokiran i osoba ne oseca vise strah.

 

2007 godine vracam se iz Svajcarske gde sam ziveo 30 godina i sve ovo naucio. Odlucio sam da otvorim  svoju sopstvenu agenciju Hypnos, gde do danasnjeg dana praktikjem Hipnoterapiju.

Leave a Reply

