JON LOTREAN HIPNOZOM LEČI DEBLJINU I OPASNE DUHOVNE BOLESTI

„Skida“ sa duhova i droge

Jon Lotrean (53) iz Lucerna, na privremenom radu u Švajcarskoj, inače naš čovek poreklom iz Istočne Srbije, boravio je nedavno u Podgorici, gde je obolele lečio egzorcizmom, odnosno metodom isterivanja duha iz zaposednutog tela. Naime, on pomoću hipnoze pomaže tamo gde ima nametnutih energija lutajućih duhova, poslatih duhova i zlih duhova.
– Mnogi je pacijenata koji imaju skrivene energije, nametnute energije. Često u praksi nalazim na lutajuće duhove, duhove koji su raznim ritualima dospele u telo. Nije retkost da pacijenti imaju to od samog rođenja, bilo da je poslato od ljubomornih komšinica ili najužeg člana familije, ili sa željom da nekog ožene ili udaju za nekog njihovog člana familije.
Za čitaoce Čuda Jon je ispričao jedno najsvežije iskustvo od pre nekoliko nedelja.
– Pacijentkinja Ceca N. je zbog nepodnošljivog života skoro dva meseca provela na neuropsihijatriskoj klinici, pijući mnogo lekova. A kad je došla meni, stavio sam je pod hipnozu, da joj osvetlim celo telo da vidim da li ima nešto negativno u sebi. Ustanovili smo da je u njenom telu boravio duh izvesnog mladića koji je poginuo u saobraćajnoj nesreći dok je vozio automobil. Jedne noći sudario s autobusom i ostao na licu mesta mrtav. Međutim, njegovu dušu je zarobila vešta vračara i poslala je u Cecino telo. Posednuta tom dušom, Ceca se ubrzo „udaje“ za tod mladica i, potpuno nesrećna, stiže na psihijatrju. A za samo dva sata ja sam je oslobodio toga – priča Jon.

 

Sličnih slučajeva sam imao mnogo i sve je kao dokazni materijal snimljeno na kasete, kaže.

– Dok je pacijent pod potpunom hipnozom, ja govorim s tim energijama kao s bilo kojom osobom – priča Jon. – Pitam ih ko su, ko ih je poslao, koliko su dugo u tom telu, šta treba uraditi da bi se oslobodile i na kraju im omogućim da napuste telo u kome su zarobljeni. Sve to snimim na audiokasete koje izlečeni moraju da preslušavaju.
Jon Lotrean kaže da je hipnoza jedna od alternativnih oblasti, nedovoljno naučno izučena.
– Godine 1976. iselio sam se u Švajcarsku, u Lucern, počeo da radim kao bioenergičar, a potom sam stekao zvanje reiki majstora. Stotine osoba obučio sam drevnoj veštini reikija. Praktikujem izvorni reiki, bez noviteta, viska, kamenčića.
Jon kaže da hipnozom može mnogo dublje da uđe u čovekovu podsvest.
– Fokusiran sam smao na ovu oblast jer uz pomoć hipnoze možemo da izmenimo ono što želi osoba koja vam se obrati.
Pomagao sam ljudima iz Amerike, Kanade i Evrope koji su želeli da smršaju ili su bolovali od depresije.U Švajcarskoj postoji parapsihološko udruženje iscelitelja prirodnim metodama, gde sam se obučavao iz oblasti hipnoze. U ovoj, inače vrlo moćnoj i uticajnoj organizaciji, ima oko 10.000 ljudi koji se bave alternativom.
Jon kaže da je mnoge ljude koji su mu se obratili za pomoć i koje su lekari već bili “otpisali”, uspeo da izleči.
– Lećim gojaznost. Vojčetu Bešinovića iz sela Duboka pomogao sam da u vrlo kratkom roku skine 51 kilogram. Primenio sam sugestivnu opuštajuću terapiju kao jedan od vidova produbljene hipnoze tokom 22 minuta dva puta dnevno. Na početku terapije Vojče je imao 230 kilograma. Penzionisan je u 41. godini jer više nije mogao da se kreće zbog svoje prekomerne težine. Primenio sam tehniku sugestivne terapije, to jest ponovno vraćanje u normalno stanje. Sugestije sam snimio na audio kasetu, a Vojče je imao zadatak da jednom dnevno, u relaksiranom stanju, tokom kojeg ga niko neće ometati, presluša traku. To nije bilo opasno po zdravlje, a višak vode u organizmu nestalo je tokom procesa mršavljenja.
Hipnoza je, navodi Jon, dozvoljena samo uz saglasnost pacijenta. Mora da da pristanak, protiv nečije volje se ne može raditi. Postoji više vrste hipnoze, a najčešće se upotrebljava direktna, hipnoza po Eriksonu, kaže on.
Hipnoza je nešto što, duboko u čoveku, može da izmeni navike, kao i da izbriše događaje koje osoba želi da zaboravi, a ako je potrebno, i da promeni način života.
– Razgovaram s klijentom, interesuju me osnovne stvari o njegovom životu. Pokušavam da otkrijem šta ga mori, moram da saznam uzrok problema. Potom formulišem sugestije koje su mi potrebne i uz njegovu pomoć prevazilazimo problem – kaže Jon.

Zaštita od magije

– Način na koji ja radim je sasvim nov, a naučio sam ga od jednog švajcarskog sveštenika. To je ritual „sve što se jednom odstrani iz tela više se ne vraća“, jer, dok je pacijent još pod dubokom hipnozom, podsvest dobije nalog da aktivira jedan energetski centar, čakru, koji preuzima zaštitu od svih vrsta magijiskih napada – veli Jon. – Hipnozom može da se skine crna magija. Pomoću hipnoze ulazim u podsvest pacijenta i aktiviram jednu čakru, koja od tog trenutka sve magijske napade automatski vraća napadaču.

Oslobađa droge

Kod oslobađanja od droge ja radim tako što zavisnost od droge prebacim na kasetu, to jest pacijent postaje zavistan od audio kasete, sa sugestijama kojom doživljava isto što doživljava sa drogama, ali još intenzivnije – priča Jon. – Razlika je u tome što je, posle te halucinacije koje je pacijent doživeo, njegovo telo slobodno od droge. Po potrebi, pacijent može slušati kasetu koliko puta želi, i iz dana u dan je sve dublje doživljava, tako da pacijent, kad je spreman, može bez teškoća, naravno uz daljnju pomoć hipnoze, prestati sa drogama koje su mu se u međuvremenu potpuno zgadile.
Naravno, potrebna je uvek dobra volja i pacijentova saradnja.

Inkarnacija

Po želji pacijenta, Jon može da ga vrati u jednu od pređašnjih inkarnacija. Njegove terapije se odvijaju na nemačkom, srpskom i rumunskom jeziku. Lečenje hipnozom ima i prednost da se pacijent ne oseća žigosan i izolovan od sveta, kako se oseća kod lečenja u klinikama, pri tom pacijent radi celo vreme i živi normalno u krugu porodice.
– Neki pacijenti ne znaju zbog čega imaju problem, a sa nekima radim regresiju do samog rođenja, da bih video da li se desilo nešto što je ostavilo tragove, da li je ta osoba kao željena došla na ovaj svet. Veoma često nailazim na situacije da dete od roditelja nije primio dovoljno ljubavi, gde su ponekad pale i teške reči. Dok je pacijent pod hipnozom, trazim da oprosti osobama koje su mu nanele neko zlo jer samo ako neko iskreno oprašta, može se osloboditi potisnutih energija. I neretko se dese čudne stvari, da se neko isplače iz dubine duše i pri tom da se oseti potpuno oslobođen svega što ga je mučilo godinama – kaže Jon.

Časopis “ČUDO”

broj 163, 29. avgust 2008

Leave a Reply

